Dalo se to čekat. Baník se stal druholigovou atrakcí a také díky armádě svých věrných fanoušků na podzim doslova boural divácké rekordy. Ve slezském derby s Opavou navíc stanovil novodobé druholigové maximum – 12.111 lidí je zatím největší diváckou návštěvou na utkání druhé nejvyšší soutěže od rozdělení federace.
Kdo se po sestupu z první ligy obával úpadku sledovanosti, musel být příjemně překvapen. Baník podle předpokladů extrémně táhl venku, ale ani na Městském stadionu v Ostravě na něj příznivci nezanevřeli a docházeli v počtech, o kterých si větší polovina prvoligových klubů může nechat zdát.
V OSTRAVĚ. Kromě exponované bitvy s Opavou přišly na české poměry vysoce nadprůměrné návštěvy i na Olomouc (6702) a Vítkovice (6618). Nejméně diváků bylo tři dny po velkém slezském derby zvědavo na utkání Baník – Prostějov, přesto na cifru 3308 diváků například o titul hrající Mladá Boleslav v pěti podzimních zápasech na domácí půdě vůbec nedosáhla. S aktuálním domácím průměrem 6140 diváků je Baník po podzimní sezoně čtvrtým nejnavštěvovanějším českým klubem po Spartě (průměr 10.114), Plzni (9979) a Slavii (7868).
VENKU. Na venkovních hřištích byl o Baník mimořádný zájem. Jeden z fanoušků na twitteru (viz screen níže) si dal práci a spočítal a porovnal průměrnou návštěvnost druholigových soupeřů na jejich domácích stadionech s návštěvou na duel s Baníkem. Z uvedených výpočtů vyšlo najevo, že Baník venku přivedl v průměru do ochozů až čtyřnásobně větší počet lidí, než je zvykem. Utkání ve Znojmě (viz titulní foto) a Pardubicích byla podle sdělení pořádajících klubů úplně vyprodána.
PODZIMNÍ DIVÁCKÁ SLEDOVANOST BANÍKU
CELKEM 61.506 – průměr 4100/zápas
DOMA 42.983 – průměr 6140/zápas
VENKU 18.523 – průměr 2315/zápas