Baník reaguje na podněty fanoušků, které se týkají některých okolností souvisejících se zavedením aplikace Chachar Pass. V této souvislosti se klub rozhodl upravit podmínky pro nákup vstupenek na utkání evropských pohárů pro majitele permanentek, kteří se z jakýchkoliv důvodů rozhodli aplikaci Chachar Pass nevyužívat. Tito permanentkáři jsou nyní nově zařazeni do druhé vlny předprodeje.
„Jsme od první chvíle, kdy jsme uvedli Chachar Pass do života, otevřeni všem podnětům ze strany fanoušků tak, abychom veškeré podmínky pro uživatele aplikace i ostatní fanoušky vyladili do ideálního stavu,“ uvedl Matěj Šturala, marketingový a PR ředitel Baníku. „Také proto se ve středu na Bazalech uskutečnila schůzka se zástupci fanoušků, z níž vzešel jednoznačný závěr. Mezi permanentkáři Baníku, zejména těmi dlouholetými, je stále relativně početná skupina těch, kteří nevyužívají chytré telefony, a tím pádem ani výhody aplikace Chachar Pass. Nechceme tyto fanoušky v žádném případě znevýhodňovat, a proto jsme se rozhodli upravit v jejich prospěch podmínky pro předprodej vstupenek na utkání evropských pohárů,“ dodal Matěj Šturala.
Držitelé permanentních vstupenek jsou, pokud jde o předprodej vstupenek na zápasy evropských pohárů, nyní nově přesunuti ze třetí vlny do druhé. Třetí vlna je tedy nyní určena pouze pro volný prodej.